onsdag, maj 02, 2012

Prova på att göra ingenting


Har funderat under eftermiddagen - fridans eller inte ikväll? :/
Det har varit väldigt mycket runtflängande på det ena och det andra för mig under den gångna veckan. Jag är trött i huvudet och i kroppen. Inte ens imorgon när jag är ledig är jag helt ledig. (ja, det är jag själv som planerar in alltihop, men ibland är jag överambitiös och så blir det helt enkelt för mycket)

Jag får nog passa ikväll alltså... Men på lördag blir det salsafest så då ska jag se till att vara piggare :)

I samma sekund som jag bestämde mig så kändes livet genast lättare. Vetskapen om att jag kommer kunna sova åtminstone ganska länge imorgon, och att jag för ovanlighetens skull får en lugn och tämligen händelselös kväll hemma i soffan gör att en skön harmoni sprider sig i kroppen och knoppen.

Hmm, vi har glass och mango hemma ^^
Vad visas på teve ikväll? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar