onsdag, maj 30, 2012

Det blev...

‎...60 minuter Body Balance (styrka och balans), 30 minuter spinningcykling, 25 minuter stretching, 20 minuter dansträning framför spegel.

Jag känner mig sjukt nöjd! :D
De sneglade lite förvånat på mig när jag ställde mig och började dansa framför spegeln i gymmet, men behöver man en spegel så får man ju ta den som finns! :P

Jag funderar på att köpa gymkort för sommaren, så att jag kan fortsätta träna (och stretcha!) regelbundet. Utan gymkort kommer det gå segare. Hemmaträning är inte min grej, jag har inte självdiciplinen som krävs för att göra sådant framgångsrikt :P
Å andra sidan kan detta ju vara ett tillfälle att träna på det. För jag VILL ju, och då måste det ju göras, liksom :P



Nu är jag mjuk och mysigt trött i kroppen, härlig känsla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar