lördag, maj 12, 2012

Sömnbrist? Japp, denna gång med flit!

Det var en uuuuunderbart rolig kväll på STUK igår!
Jag kunde helt enkelt inte slita mig från dansgolvet och mina härliga vänner, utan stannade till stängningsdags!
Det blev mycket folk, fler än jag hade väntat mig, och stämningen vad på topp! Vi startade med en merengue-workshop à la Gosha då det fanns några nya ansikten på golvet. Det gick bra och de flesta hängde med fint!

Sedan blev det salsa, merengue och bachata för hela slanten till ca kl 00.30, då vi var tvungna att stänga av vår musik och packa ihop. Då förflyttade vi oss till det ordinarie dansgolvet i rummet intill, och fortsatte skaka loss där istället!
Så kvällen bjöd på både latinamerikansk och trance/house/reggaeton/partymusik. Klackskorna åkte av efter ca fyra timmars dansand., och därefter blev det ytterligare en timme dans - barfota!

Kom hem strax efter 02, efter att ha dansat hela kvällen.

Hälsa på en Tindra i nattmössan, klä av sig, tvätta fötterna och dunsa ner i sängen.

Nu, kl 05.25, är jag uppe igen för att snart cykla till jobbet. Därefter bär det av till HundHuset för lydnadsträning. Om jag orkar! ^^

Tack till alla som gjorde gårkvällen till den troligtvis bästa STUK-kvällen någonsin!

Dance is king! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar