fredag, april 27, 2012

Jag är jättejättenöjd med Tindras fokus och energi på träningen idag! Det är ett av de våra bästa pass hittills, vilket är VÄLDIGT lättande med tanke på att det snart bara är tre veckor kvar till tävling.
Detta är så kul! :D

Jag hoppas att hon är lika "på G" imorgon, men det är ingenting jag förväntar mig. Dels så kommer vi att vara inomhus, en miljö hon inte riktigt trivs att träna i, men även för att jag inte kommer att kunna hålla fokus på vår egen träning under hela passet utan måste ägna mig åt instruering och rådgivning åt de övriga deltagarna också.

Men det ska bli roligt ändå. Vi får helt enkelt se hur det går!
Om det mot förmodan skulle gå riktigt bra även imorgon så ska jag försöka fixa så att någon filmar oss genom ett par moment.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar