tisdag, augusti 05, 2008

Varför...

... måste allt roligt alltid ta slut? Jag kom hem från Arlanda för en knapp timme sedan, men vill redan tillbaka till Luleå. Jag trivs så otroligt mycket bättre där uppe än här hemma! Det kändes inge bra att åka hem...

Visst, här hemma har jag familjen, någonstans att bo och två jobb, men jag umgås sällan med vänner på fritiden eftersom jag har väldigt få som bor i närheten, och de som bor nära verkar inte särskt intresserade av att nånsin hitta på någonting så...

Jag menar, det är illa när man är tvungen att gå på krogen SJÄLV i en storstad!
Visst låter det konstigt, men jag är mer ensam när jag är i Stockholm. Skillnaden mellan här och i Luleå är att allting är så mycket enklare där uppe! Medan 08orna bara bryr sig om sitt och kör sitt eget race så har alla jag träffat under mina Luleåvistelser varit jättetrevliga och lätta att prata och umgås med. Det känns otroligt att bara ha varit där tre gånger och redan börjat lära känna så många bra människor.

Ni har gjort att jag har känt mig välkommen, 92 mil hemifrån...

Tack.












I'll be back...

1 kommentar:

  1. jag hänger gärna med ut.. just nu är jag typ pank och jag kan väl inte påstå att jag är så jävla kul heller, men det kanske slår att gå ut ensam.. :)

    SvaraRadera