fredag, augusti 15, 2008

Nyheter är kuk, nej jag menar kul

Det här läste jag i City imorse på väg till jobbet, läs och le..

Snopen snopp
En man i Hongkong tvingades ringa till polisen sedan han fastnat med könsorganet när han försökte ha sex med en träningsbänk i en park. Det tog räddninstjänsten timmar att få loss mannen som kört in sin penisi ett hål i bänken. En mer än två meter lång del av bänken fick följa med i ambulansen till sjukhuset.

Okej, smaken är som baken... men en svettig träningsbänk!?
Upphetsande... >.<

*Fanns ingen bild till notisen*

3 kommentarer:

  1. Naaaw^_^ stackarn. Känner igen mig .

    SvaraRadera
  2. hahahah jag tippar på att det inte var så tor thål, man har ju hört om asiater m.m. ( rätta mig ifall jag har fe ) ang storleken, det kanske är något hål som en skalbagge har gjort.....



    // en som e avis... vill ju oxå fastna

    SvaraRadera
  3. Haha vadå "känner igen mig"? Vadå "vill också fastna"? XD Knäppisar! Both of ya :P

    SvaraRadera