torsdag, augusti 28, 2008

Dagen efter

Banditfest igår, yay!
Jag åkte in SJÄLV, för ingen annan kunde följa med... *hint hint*
Och direkt när jag kom dit så träffade jag Palten och Linda, vilka för övrigt var de enda människorna jag kände på hela stället :P

Tur att jag hittade min lulekompis där, han var trevligt sällskap =) Jag fick till och med ner honom på dansgolvet när Peter spelade "Through the Looking Glass" för min skull! Wiie ^^ *kvällens höjdpunkt*

Och så önskade jag Dead by April, han spelade "Losing you", och så önskade jag Billy Talent, och han spelade "A devil in a Midnight Mass", och så ville jag höra Atreyu och han spelade "Blow" *älska*

Och Itchy Daze och Union Square spelade live, de senare är det lätt mer drag i! Stod först vid DJ-båset med Anders och Peter och Peters flicka, men när Union Square drog igång ordentligt kunde jag inte hålla mig, utan tog mig ner längst fram vid scenen och studsade till musiken ^^
Can't help it

Så bra musik var det iaf, heeeela kvällen! :D

Och jag såg en kille med MaSu-tröja, vilken jag gick fram och berömde honom för. Men sen ägde jag honom när jag visade min tattoo, mihi! ^^

Jag dansade så mycket att jag fick byta skor efter ett tag, får så ont i fötterna om jag har högklackat länge... Hade som tur var mina ballerinaskor i väskan, utan dem hade jag inte kunnat dansa mer och det hade ju varit hemskt! :O
Jag skaffade mig några sköna danspolare och vi rockade dansgolvet (och senare även scenen) hela kvällen/natten

Och jag gick hem med ytterligare två Jägermeister-bandanor

Bilder kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar