onsdag, augusti 20, 2008

Smink = suck

Jag jobbade alltså på avdelningen "Skönhet & hälsa" idag.
Det var sämst.

1. Jag är inte intresserad av smink och hår- och hudvårdsprodukter, är än mindre en expert på området. Vilket inte uppskattas av kunder som vill ha råd om olika produkter. Vad är den här till för? Vad är det för skillnad på de här? Vilken färg på läppstift skulle passa mig bäst?
Svar: Ingen aning, jag jobbar inte här för att jag vill. Jag ställde upp för att ingen ordinarie personavdelningen kunde jobba idag. Det var väl ändå snällt? Så ni kan väl åtminstone låtsas som att ni accepterar läget. Hur illa det nu än går med er hårfärgning

För det 2:a så jobbade jag helt själv! Social som jag är så trivdes jag inte med ensamheten... vilken också till slut fick mig att skicka iväg ett sms innehållande lite närhetsgnäll. Illa.

3. Det enda jag gjorde var att plocka upp varor, och en bur tog runt 1½ timme. Detta på grund av alla lådorna som innehöll max 8 st av produkten, och jag inte hittade vars de skulle stå eftersom jag är typ lost i den delen av butiken...

Slutsats: Jag gillar inte smink


Dagens plus: Jag har raggat med mig en till person att följa med på banditfest nästa vecka - David på specialvdelningen. Schysst snubbe =)
Jag jobbar på att MaSu-smitta honom, det går bra änsålänge *mohahaha*


2 kommentarer:

  1. Närhets gnäll;d Det ska jag komma ihåg till next time^^ No more hugz for u!

    SvaraRadera
  2. jasså låter som att du har bra folk som du jobbar med, hoppas verkligen att du får de nya jobbet :-) smink har jag lite dålig erfaerhet av, närmaste det jag har kommti är väl när man har däckat på någon fest och vaknat som upp hej kom och hjälp mig :-)

    SvaraRadera