måndag, augusti 18, 2008

Msn-hälvätä

Äntligen! Msn har muppat sig i flera dagar, och till slut funkade det inte alls :( Men nu så har jag fixat det *tack för tipset Halli* ^^
Jaa, jag är msn-oholic. Internet över huvud taget antar jag... Men det är ju ett så härligt sätt att spendera sin tid på ^^ Snacka med folk, lyssna på musik, kolla filmer o bilder, spela spel...

Det är ohälsosamt att ha en egen dator...
Tips: Ge inte er dotter en laptop i studentpresent. Om
ni gör det, dra ur nätverkskabeln vid elva
...


Dagens plus och minus
Lagade matlåda till mig imorse *duktig*
Köpte en kexchoklad i godisautomaten på Solna station för tian jag hade i min högra sko *fy*
Tog trappan istället för hissen upp till mamis lägenhet *duktig*
Ledig imorrn *yay*
Min anställning upphörde idag *doh*
Jag söker ett annat jobb som jag mest troligt kommer att få *yay*
Jag kommer få tristare arbetsuppgifter *doh*
Kommer ha hälften så lång resväg till jobbet *yay*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar