tisdag, augusti 12, 2008

I don't like you either, I'm a cheerleader


Nu ska jag iväg på cheerträning! Wiie, jag saknar det

Vi får se om jag bara tittar på den här gången, eller om jag inte kan hålla mig och kör lite jag också ^^

EDIT:
Det var kul att träffa alla igen, det var även några nya ansikten där =)
Var såklart tvungen att prova hoppa och bygga också, bygg är min favvodel och hopp var jag grym på en gång i tiden ^^
Jag gjorde en extension på första försöket, och sedan tre gånger till! Än sitter det kvar minsann, efter mer än ett år ;D

Vill börja igen... vi får se hur allt blir framöver, med jobb och så vidare. Just nu är allting väldigt osäkert

En sak är dock säker - jag måste komma igång och träna igen
Ska investera i en chin-up bar =)

3 kommentarer:

  1. ett tips istället för en chin-up bar är armhävningar.. den här sidan har ett grymt bra träningsprogram för att man ska komma i form och kunna göra 100 armhävningar i sträck efter 6 veckors träning.. jag ligger på vecka 2 nu och det går grymt bra, känner mig redan lite starkare igen... :)

    http://www.hundredpushups.com

    SvaraRadera
  2. Grejjen med en chin-up bar är att jag då ska bestämma mig för att varje gång jag går förbi den så måste jag göra X antal chinups =)
    Men tack för tipset ;)

    SvaraRadera
  3. Klart du ska börja med cheerleading igen :D Göra massor av dubbeldowns och snygga pyramider :D

    SvaraRadera