onsdag, augusti 27, 2008

Rock on!

Banditfest ikväll, yay!

Malin bangade - "nej jag ska ut i helgen". So?
David - ska med
Paolo - osäkert
Hercules - jag ska se till att han följer med! Vi har fortfarande aldrig varit ute på krogen tillsammans, skandal! :O

Väl på Harry B James ska jag även träffa en annan snubbe - En luleåkille jag fått kontakt med på helgon. Han känner MaSu-gänget, har tydligen spelat tillsammans med Tomas =)
Vi har planerat att gå ut tillsammans tidigare, men vi har inte lyckats hitta någon kväll som har passat båda. Men nu så!

Två liveband, massa roliga folk och säkert grym stämning - can't wait
*PEPPAD*

1 kommentar:

  1. weeeha:d hoppas du har det funfun:d och dansar masssa! det fick jag inte igår så nu får du dansa extra mkt för mig med^_^. jag bor i luleå :O

    SvaraRadera