tisdag, april 07, 2009

Underbar syn

Under ett samtal med Halli när jag var på jobbet idag, så sade han att jag skulle avboka spinningpasset jag hade planerat att gå på senare på kvällen. Han och Claire ville prata med mig om inlägget jag skrev igår kväll. De hade blivit oroliga, vilket jag märkte då Halli skickade ett sms till mig kl 00:29 inatt: "Älskar dig! Massor"

Under dagen hade jag funderat över vad jag hade skrivit i det inlägget. Jag brukar tänka över sådant dagen efter - komma på vad jag skulle vilja lägga till eller ta bort, och vad jag borde omformulera. När jag skriver sådana där kvällstexter har de nämligen en tendens att bli en aning... hmm.. extrema? Jag skriver precis vad jag känner och tänker just då, och det blir inte alltid helt rätt i slutändan :P

Hur som helst, när jag kom hem från jobbet möttes jag av en underbar syn. Där stod min älskade pojkvän vid min spis och lagade middag! Gulle ^^

Jag blev lite ställd, eftersom jag inte alls hade väntat mig att någon ens skulle vara i min lägenhet. Och sedan blev jag rörd. Och jätteglad.

Det första han säger när han ser min reaktion är: "Jag älskar dig Erica"
Det gör såklart att jag håller på att börja gråta. Det händer oerhört ofta nu för tiden måste jag medge... Fast inte alltid om dåliga saker. Ibland kan jag bli tårögd bara av att tänka på Halli, han gör mig lycklig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar