onsdag, april 01, 2009

Just some facts

  • Åt just middag (korvstroganoff + ris, den var stark)

  • Beställde en teve igår kväll, kommer nästa vecka! (http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=351137)

  • Det har varit 5,8 grader som varmast idag =)

  • Ska äta glass ikväll

  • Jag har träningsvärk från Combaten igår, trots att jag bara tog i kanske hälften av vad jag egentligen klarar

  • Imorgon ska jag baka bröd och plugga. Får se om det blir BodyCombat också

  • Jag älskar Halli

  • Har spelat Sim City idag, det går inge vidare. Går minus i budgeten... Tur att ekonomin ser betydligt bättre ut i verkligheten ^^

  • Jag lyssnar på lugna favoriter, en dålig låt just nu >.<

  • Jag är stressad över att jag måste söka nya universtitetskurser senast om 2 veckor, och det finns typ inga på LTU jag tycker verkar roliga...

  • Jag döljer en hemlighet, bara Kevser vet
  • Bilden nedan är bilden min tatuering är skissad efter! :D

2 kommentarer:

  1. Lugna favoriter? Vad fan hände med bandit?!

    SvaraRadera
  2. 1. Jag bor i Luleå, Bandit är en Stockholm-/Gbg-station :P
    2. Just nu känner jag mer för att lyssna på lugn radiomusik, vilket har med hur jag mår att göra.
    Självklart lyssnar jag på rock också, men då stoppar jag in mobilminneskortet i stereon så har jag favvomusiken där på direkten, UTAN reklam! ;)

    SvaraRadera