måndag, april 13, 2009

PLAD GÅSK!

I helgen var jag och Halli i Kalix hos hans päron. Där invigde jag Halli i min släkts påsktradition, det var skojsigt :P
Jag gick ut och gömde hans påskägg på deras tomt. Sedan gav jag honom en karta (en JÄTTEFIN karta!), vilken ledde till en ny karta, som ledde till en ny karta, som ledde till ägget, i soptunnan!
Var det kul Halli? ;)

Jag har massa godis nu, och det kommer räcka i EVIGHETER, eftersom jag bara äter godis på lördagar! =/
Undrar om jag får ett av mina päron också...
Imorgon blir det nattåg till Stockholm, weey. Har handlat matsäck på jobbet idag, mumsi!
Det blir Riskakor, RisiFrutti, Juice, mackor och frukt =)

Ses snart familjen! Pöss!


P.S.
Är konsertkåt >.<
D.S

1 kommentar:

  1. Jag antar att det skall stå konsertkåt, första gången jag läste blev det konstigtkåt :P

    SvaraRadera