lördag, april 25, 2009

Blandade känslor

Morgonen började bra. Sov hos Halli och är ledig idag, sådana morgnar är alltid mysiga. Morgonen fortsattre inte lika bra, när jag blev tvungen att jättespringa till bussen när jag, Halli och Claire skulle åka in till stan. Stressa på min första lediga lördagsmorgon på evigheter?? Inte skoj...

Svängen på stan började trots allt bra. Jag blev så småning om på bättre humör och det var/är fint väder och varmt ute idag. Blev för övrigt gå-ute-utan-jacka-premiär idag! :D
Allting var bra tills jag stötte på ett par personer i dörren till en affär. Jag blev på ett vis glad över att träffa dem, eftersom det var så sjukt länge sedan och jag känt mig ensam här uppe den senaste tiden. Men samtidigt väckte det andra känslor, som ilska, besvikelse och återigen ensamhet.

Blää...


Ikväll kommer Anton till Lule och ska gå på krogen med mig. Halli ska jobba i baren, han ska få göra nåt alkoholfritt åt mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar