tisdag, april 28, 2009

Åh nej...

Nu börjas det, den värsta tiden på heeeela året... nu är det pollentider igen.
Det värsta är nog att den är så lång, eftersom de olika växternas pollenperioder överlappar varann och man oftast är känslig mot fler än bara en sorts pollen.

Mina besvär började igår, pang sa det bara! Jag trodde jag hade blivit plötsligt sjuk - täppt näsa, ont i halsen, orkeslös...
Men idag insåg jag att jag inte är sjuk (wiie, Halli kan fortfarande pussa på mig!). Nästäppan känns som den jag brukar ha vid allergi. Nä det kliar i slemhinnorna i näsan och i munnen/halsen. Och så kliar det i ansiktet, och jag har lätt huvudvärk korta stunder. Alla dessa symptom gör mig orkeslös. Jag blir trött på ett lite speciellt sätt. Inte sömnig-trött, utan mer trött i kroppen och i sinnet, eller hur jag ska säga... Jag har ingen lust med saker. It sucks.

Jag måste blivit såhär av misstag. Den/det som skapade min familj råkade ge mig hela familjens allergikvot. Ingen annan i min familj är nämligen allergisk mot någonting, fy fabian så orättvist! >.<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar