måndag, november 24, 2008

Snö och party



Igor har varit hemma med mig idag, det har varit en mysig dag. Jag gick upp och åt frukost, klädde på mig några lager kläder och begav mig sedan ut i snön med en pälsboll i koppel och vintertäcke. Igge älskar snö och han är så rolig att titta på! Särskilt när han gräver ner ansiktet i snön för att nosa efter nåt, och sedan tittar upp och har en mask av snö!^^ Och när man kommer in så har han massa snöklumpar stora som pingisbollar hängandes i bröstpälsen. Gulle... ^^

Vi var ute i skogen i drygt en timme, det var skönt. Och medan Kicki lagade middag var jag ute med honom en sväng till, men inte en så lång promenad. Sedan gjorde jag en snölykta på framsidan som lyser fint nu i mörkret^^ 2 minusgrader och 2 dm snö - det är så det ska vara ;)

Det blev tokvinter i helgen, snöade hela dagen både igår och idag, men igår var det stormstyrka på vindarna = mindre skönt. Jag anar att någon där uppe försöker förbereda mig för mitt framtida liv :P

Och på fredag är det utgång, om allting blir som planerat. Som det ser ut nu så ska även Firre med, och så har jag frågat T. Det blir som en halv klassfest haha! :D

Nu är det en vecka kvar... Om en vecka reser jag norrut, och vet inte när jag återvänder igen.. *låta dramatisk*
Nu ska jag börja gå igenom grejjer jag tagit hit från mamma. Och så ska jag nog börja lägga fram prylar och kläderna jag ska ha med mig till Lule, så det bara är att packa ner allting på måndag.


8 dagar.

Bilden tagen med nya mobilen under skogspromenaden, love it =)


_

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar