måndag, januari 02, 2012

Nytt år, blicken framåt!

Jag är så nöjd över att jag faktiskt lyckades fotografera våra fyrverkerier i lördags! Fyra av de bästa ser ni nedan.




Jag har bott här i drygt 3 år nu, jisses vad tiden flyger! Inte hade jag tänkt jobba kvar på Kvantum så här länge, men tji fick jag. Och inte heller trodde jag att jag skulle ha hunnit skaffa en så underbar hund så pass tidigt, men tji fick jag.


Jag är nöjd med vad jag gjort och åstadkommit hittills i mitt norrländska liv, men ändå inte. Jag har fått mycket gjort, men det finns mycket kvar jag skulle vilja göra och uppleva!


Detta ser jag fram emot under år 2012, som jag hittills vet kommer att ske:

  • Att åka till Thailand för tre veckors äventyr och semester! (mars-april)
  • Att tävla med Tindra i lydnadsklass 1! (maj)
  • Att bli moster för fjärde gången! (maj)
  • En till sommar fylld av slacklining! (så länge vädret tillåter)



Det blir nog bra det här... ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar