måndag, mars 16, 2009

Nu börjar det likna nåt

Nu har det hänt.
Jag och Halli har tagit itu med vår första relationskonflikt. Jag kallas det så för att det var just vad det var - en smärre konflikt.
Vi "bråkade" inte, men vi stötte på en situation då våra viljor och privatliv inte stämde överens med varandras.

Det blev dags för en kompromiss, och det löste sig fint.
För övrigt var det svårt att vara ens liiite arg på Halli, även om jag egentligen kände för det. Det är inte lätt att vara arg på någon som är så snäll och söt och vet precis hur han ska göra för att göra en glad igen. Det var irriterande.. >.<
Att göra slut med Halli...

Reaktion: "Men... nej... Det vill jag ju inte, jag vill ju inte leva utan dig!"
Sen kom det tårar. Och med mina tårar kom även Hallis tårar.

Det dröjde hela sex månader, men vi har nu tagit ännu ett steg in i förhållandelivet.
Grattis till oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar