lördag, mars 28, 2009

Kenny begins!

Filmen var riktigt bra, till och med bättre än jag hade trott! Björn Gustavsson var klockren i sin roll som Kennys fjolliga bror, och Johan Glans som superhjälten "Kapten Kaos", kan det bli bättre än så!? X)

Halli tyckte också om filmen, så den får 5/5 toasters

Igår lagade jag och Halli finmiddag - pepparbiff, stekt halloumi och rotfrukter i ugn, det var ruskigt gott!
Halli hade aldrig ätit rotfrukter sådär förut, men det gick minsann ner. Och till hade vi vitlöksfärskosten som blev kvar efter pizzabakandet förra veckan, mums!

Och när vi hade ätit klart satte jag igång med att göra cheesecake, den frysta sorten. Den ska stå i frysen över natten, ingen ugn behövs. Men jag kunde inte vänta med att smaka, så jag tjuvade en bit igår kväll... Delicious ^^

http://www.cheesecake.nu/klassisk-fryst

Enjoy! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar