onsdag, mars 25, 2009

BodyCombat igår. Träningsvärk idag, mest i benen. Passet igår var nog det roligaste hittills! Och jag ser redan resultat av min intensiva stretching efter varje träningspass.

Jag har satt upp ännu ett vighetsmål, eftersom jag vet att spagat inte kommer bli särskilt svårt att nå om jag fortsätter träna tre gånger i veckan som jag gör nu. Jag ville ha ett till mål, nåt svårare...

SCORPION. En pose jag bara nästan klarat tidigare, när jag fortfarande kunde kalla mig cheerleader... Så nu hjälper Halli mig med det, eftersom scorp är svårt att stretcha på egen hand, särskilt eftersom jag inte har tillgång till ribbstol.



Vi får se hur det går. Själv tror jag att det är en fråga om NÄR snarare än OM jag kommer att klara det.



Sanning: Cheerleaders stretchar inte som andra människor.

Gör det ont? Gör mer!

_

2 kommentarer:

  1. Mycket bra uttryck det där tycker jag :D Ska du inte joina ett lag där uppe då?

    SvaraRadera
  2. Nej det skulle mest troligt inte funka. För det första så kan jag inte ha fasta träningstider varje vecka eftersom jag jobbar olika tider och dagar varje vecka. Och för det andra så vill jag cheera mest för skojs skull, och Luleås cheerlag satsar nog mer än jag är beredd att göra.. Men man vet aldrig, någon gång kanske! ;)

    SvaraRadera