måndag, september 22, 2008

HalleLuleå!!!

Fyra dagar tills någon blir påhoppad på Arlanda! :O

Va? Jag? Näe....
Jag kommer vara den som attackerar såklart!
Attackerar min pojkvän, det får man väl.. eller? =/
Jag ska krama på honom så mycket jag orkar, och pussa på honom tills jag får munkramp... typ. I fem dagar. Det lär bli lite jobbigt men jag tror jag överlever ;P


Hercules förslag om Luleå-deadline: hans födelsedag den 17e november. Känns lite tajt just nu, men jag ska göra mitt bästa för att planen ska lyckas. I värsta fall flyttar vi fram deadline till min födelsedag

Två saker att jättelängta till alltså, wiie! ^^

Var ute och åkte inlines med Igor ikväll, det var skoj, och... annorlunda :P
Kändes mer i benen än jag hade tänkt mig, det var ett bra tag sedan jag åkte sist :S
Får nog bli tradition tror jag, åtminstone tills snön kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar