lördag, september 06, 2008

Ändrade planer

Jag tvivlar starkt på det, men om någon av er som läser detta har lagt märke till bristen på fotografier tagna av mig på senare tid, så beror detta på att mitt fanskap till mobiltelefon är ur funktion för tillfället. Jag har därför fått låna en Sony Ericsson-lur(äldre modell) av pappa tills vidare. Tills jag pallrar mig till Stinsen och lämnar in min egen. Det var ju tänkt att detta skulle skett under den gångna veckan, men dessa planer ändrades dramatiskt i och med att jag hux flux for ner till öland.

Faktum är att det var mer än så som skulle ha gjorts men alltså inte blev gjorda - gå till Ancient Art och prata kolla med Michael hur färdig min tatueringsskiss är, hämta ut min Disturbed-biljett(och Shinedown, icke att förglömma!), och träffa storasyster Veronica för lite ekonomisk rådgivning :P

Tatueringsstudion ska istället besökas under komande vecka, helst på måndag, konsertbiljetten hämtade min rara far ut åt mig i tisdags, och systeryster får jag bestämma träff med en annan dag, när vi nu hittar en som passar oss båda.

Jag känner mig en aning handikappad utan min mobil. Music-addict som jag är, så har jag smärre abstinensbesvär för närvarande. Buss- och pendeltågsresor är oerhört långtråkiga utan vare sig sällskap eller musik! Och kamera. Jag vet inte hur många gånger nere på öland jag önskade att jag hade MIN mobil. Så mycket vackert i naturen, och fint väder var det! Dammit...

Blev erbjuden att hänga med ut på krogen ikväll, fy satan vad skoj det hade varit! Har varit krogensugen ett tag nu, och så när jag väl får chansen så måste jag avstå! Anledning: börjar jobba kl 7 imorgon bitti.

0/5 toasters

Gonatt

2 kommentarer:

  1. hejdu... jag skämms lite nu, men jag måste erkänna att jag glömde helt bort att jag höll på att fixa med bilderna till din tattoo.. den är väl hyffsat klar tror jag, kanske behöver fixas lite till, så säg till om du vill ha bilderna.. jag har haft så fullt upp med allt senaste tiden så det bara försvann.. :P
    om du vill så har jag en gammal men helt fungerande mp3 som du kan få låna.. kanske kan vara någon slags kompensation för min tankspriddhet.. :P

    SvaraRadera
  2. och halli är in need of 3 hugza!:(

    SvaraRadera