onsdag, september 17, 2008

Flyga ur boet

Jag är ivrig som tusan! Jag har ju funderat på att flytta upp till Luleå ett tag nu, men inte varit helt övertygad om att jag verkligen skulle göra det. Nu ser det dock ut att bli av, åtminstone om jag får bestämma! En viss nyfunnen vän gjorde att jag till slut bestämde mig... *puss på Halli*

Och jag får sällskap också, Hercules planerar att flytta med! Det blir grymt, jag tror att han och jag skulle klara oss fint tillsammans eftersom vi är rätt lika på många plan. Vi, två sociala, ambitiösa och glada ungdomar, söker nu jobb i Luleå. Så om någon av er som läser detta har fått nys om ett ledigt jobb - snälla hör av er! :)

Planen är att få tag på en trea att hyra tillsammans, i områdena Porsön, Tuna, Mjölkudden, Björkskatan eller Kallkällan. Det verkar dock finnas en del ledigt så det blir förhoppningsvis inte jättesvårt att få tag på. Flyttar antagligen så snart som möjligt efter att vi säkrat jobb där uppe.

Alla mina kära luleåvänner är härmed bjudna på inflyttningsfest så snart flytten är genomförd!

Jag är spänd. Jag längtar. Dags att flyga ur boet

1 kommentar:

  1. Jag med?:o Alltså. Inmbjuden på fezto1!!! BOOAAYAA

    SvaraRadera