onsdag, september 17, 2008

Tjuvlyssna!

tjuvlyssnat.se kan alltid frambringa ett ordentligt skratt eller två hos mig, vissa historier är ju så otroligt kuliga! ^^

Några exempel:

  • Fik, Medborgarplatsen
    Tjej 1: Jag var och såg Wall-E häromdagen. Jag gillar att gå på bio ensam
    Tjej 2: Jag gillar också att gå på bio ensam
    Tjej 1: Gör du? Då kan vi väl gå tillsammans?!

  • Burger King, Lund
    Man ~30: En Whopper meal, tack
    Biträdet: Ska du ha allting i?
    Mannen: Nej, jag kan ta lite utanför också.

  • Hansa Companiet, Malmö
    Två tjejer ~15 går omkring och shoppar. En kille kommer fram till dem
    Killen: Du är för söt för att bo i Malmö.
    Tjejen: Jag bor inte i Malmö
    Killen (besviket): Min första raggningsreplik någonsin gick åt helvete.

  • Hemköp, Stattena, Helsingborg
    En tjej ~25 och en kille ~25 står vid godiset. Tjejen lägger en mängd olika sorters choklad i vagnen. Killen pekar då på en hylla
    Killen: Du glömde de där
    Tjejen: Jag vill inte ha de där
    Killen: Du brukar ju jämt äta sådana framför teven
    Tjejen: Men idag är det Dexter och till seriemördare passar det bättre med chokladglass
    Killen: Jag fattar fan inte hur du kan äta så mycket choklad jämt
    Tjejen: Det är ju ditt fel att jag inte får tillräckligt med sex
    Killen: Jaha
    Killen är tyst och tjejen fortsätter att ösa ner choklad i vagnen.

    Haha, snacka om att bli mållös! Stackars kille :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar