torsdag, december 16, 2010

Kalashelg!

Imorgon kommer lillebrooor!
Det ska bli kulkul, han har aldrig varit och hälsat på mig här uppe tidigare :)
Han tycker också mycket om hundar, och han kommer att ÄLSKA Tindra precis lika mycket som alla andra gör som lär känna henne!

Jag hoppas att han tar med sig ordentligt med kläder, man vet aldrig vad helgen kommer att bjuda på för norrlandsväder... ;)

På lördag blir det dessutom födelsedagskalas, för mig och för Anton. Jag fyller 21 år på måndag, och han fyller 24 år på onsdag. Så varför inte slå ihop kalasen och ha en STOR fest istället, tänkte jag!

Det kluriga är att jag inte ens vet ifall det kommer att bli en stor fest eller en mindre... Jag har bjudit massvis med vänner och bekanta, men folket har varit så "sparsamma" med sina svar om deltagande att jag inte har en aning om hur många gäster vi får... Vi kan bli allt mellan 10 och 50 personer.

Det är inte lätt att planera inför en fest i ett sådant läge.

  • Hur mycket dricka/muggar/tillbehör ska jag köpa?
  • Hur mycket ska jag baka?
  • Hur mycket förberedelser ska vi ordna med i lägenheten? (göra plats för ytterkläder, sittplatser, plocka undan så det inte blir för trångt...)
Jag hoppas att det kommer MÅNGA gäster, ju fler desto roligare!
Jag kräver inga presenter, jag önskar mig endast en riktigt trevlig festkväll med härliga människor och bra stämning :)

VÄLKOMNA! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar