onsdag, oktober 29, 2008

Ännu ett hemma-BodyCombatpass avverkat. I vardagsrummet.
En aning trångt, men det funkar.

På månag bär det av uppåt igen, dags för en jobbsökningsrunda i Luleå. e senaste två dagarna har jag ringt runt en hel del till olika företag/butiker och hört mig för lite. Jag har berättat att jag kommer befinna mig i Luleå under hela nsta vecka (mån-fre), och frågat om det skulle kunna ordnas ett besök då jag kommer dit och pratar med den som är personalansvarig, samt lämnar mit CV. Jag har hittills bokat in åtta besök, vilket känns riktigt bra =)

Har fått väldigt olika respons från de jag har pratat med, vissa har sagt att jag inte ens behöver komma förbi, att de redan har folk så det räcker, medan andra säger att de gärna vill att jag kommer dit så att de får ett ansikte till ansökan. Har mest förhoppningar om Cervera på Storheden.

Vi får se hur det går
Håll tummarna för mig..? ^^

6 kommentarer:

  1. Välkommen till Lule då.. råkade hitta din blogg då jag kollade efter annat o fastnade då du skriver fett bra! Trevligt! Läste allt.. :) Vad tyckte du om ljuset på masu-LK-giget då?

    Hasse

    SvaraRadera
  2. Man tackar! Och tack igen, kul att höra att du uppskattar mitt skrivande =) En fråga: är "fett" ett vanligt förekommande ord i Luleå? Trodde det var mest här(sthlms-trakten) det användes, för här används det flitigt :P Jag är för stort MaSu-fan för att riktigt kunna säga nånting dåligt om deras spelningar. Jag är lika tokig varje gång jag ser dem live... (a)

    SvaraRadera
  3. Fett har funnits lääänge här.. Ljuset var ju inte masus tekniker som körde.. de var min polare.. Men du kanske inte kollade så mycke på rök o ljus??

    SvaraRadera
  4. Jaså okej hehe :P Nej jag tänkte inte särskilt mycket på det specifikt, men helthetsintrycket av showen var bra så din polare måste ju ha lyckats fint ;P

    SvaraRadera
  5. Jo, han e grym.. Ha de bra här uppe då! Tror du kommer att hamna på Heroes nån kväll då de är enda som spelar metal i luleå..

    SvaraRadera
  6. Jo jag tror nog att jag kommer få det bra =)

    Har varit på Heroes en gång, mycket möjligt att jag dyker upp där fler gånger :P

    SvaraRadera