lördag, oktober 12, 2013

Vart är jag på väg?

Detta har minst sagt varit en omtumlande vecka.
Jag befinner mig nu nere hos min familj i Stockholm, och hundarna har jag tagit med mig.
Jag kände att jag hade fått nog.
Fått nog av stressen, bråken och osäkerheten som ofta närvarade i mitt liv. Jag måste bort. Måste få chans reda ut tankarna och känslorna kring mitt liv.

Och det är mycket av både tankar och känslor. Och det är åt båda hållen liksom, både positivt och negativt på samma gång! :(

Vad vill jag göra? Hur vill jag leva?
Vem vill jag vara? Var och vem vill jag vara det med?

Just nu trivs jag med lugnet och miljöombytet som vistelsen här ger. Jag ska fokusera på att kunna må så bra som möjligt.
Men sedan då?

Vart är jag på väg?
Det enda jag vet säkert är att det i alla fall aldrig kommer att bli exakt likadant som tidigare.
Det ska bli bättre!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar