måndag, augusti 22, 2011

Jag vill...

  • Ta körkort
  • Lära mig trimma hundar, köpa ett trimbord och börja extraknäcka!
  • Starta Tindra i lydnadsklass 1
  • Utveckla flockverksamheten, starta företag/förening?
  • Ta med Tindra ner till Stockholm! Hon sover i sin nya koja (flygbur) om nätterna nu för tiden, vilket ju bådar gott inför resan :)
  • Gå en längre hundrelaterad utbildning. Instruktör, dressör, hundpsykolog, hundskötare... Jag vill lära mig ALLT! ^^
Körkortet är på gång. Efter det blir det nog flygresan, och sedan tävling. Kanske jag kan gå en intensivkurs i hundtrim hos någon duktig bekant? Intresset för flockaktiviteter finns ju här där jag bor, men jag behöver idéer på hur jag kan gå vidare... Flytt för utbildning är inte aktuellt förrän om minst två år som det ser ut nu.

Det är mycket nu :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar