fredag, maj 29, 2009

Idag har jag...:

  • Snoozat
  • Vikt tvätt
  • Varit i stan och köpt smycken för 300kr
  • Försökt fixa lunchträff med Dezo men misslyckats
  • Träffat Markus Fagerwall --> ännu en autograf till samlingen
  • Lagat Pasta carbonara
  • Ätit efterrätt á la Erica (Citronfromage, honungsmelon & banan) tillsammans med Halli
  • Kramat och pussat på min älskade sjukling till pojkvän
  • Tittat på Talang och Berg flyttar in tillsammans med min älskade sjukling till pojkvän

Saknar att sova med dig Halliballi, bli frisk, nu! ^^

För övrigt är jag sjuuukt festsugen och ännu sjuuuuukare konsertkåt.

Nästa vecka bär det av till stockholm för student- och födelsedagsfirande samt familjmys. Men innan dess - tenta.

Usch, tanken på tenta gör mig på dåligt humör. Jag är nervös, stressad, irriterad, orolig och alla andra såna där jobbiga känslor. Jag har dock försökt ställa in mig på att det möjligtvis kommer att ganska obra, så att jag inte blir jättebesviken när jag sedan får veta resultatet. Det är ju trots allt mitt livs första tenta, och jag förväntar mig ett helt annat upplägg än på gymnasieproven.

Jag ska självklart göra mitt bästa, men jag försöker övertala mig själv om att det är okej om jag inte klarar den. Jag får misslyckas jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar