fredag, juli 11, 2008

Roligare kväll har man haft...

Stängde idag, för andra gången. Första var i tisdags, då var jag rätt stressad eftersom det är en del som ska göras och jag inte har lärt mig exakt vad som ska göras, hur lång tid allting tar, i vilken ordning man bör göra allt osv. Men jag blev klar precis i tid.

Idag däremot. Jag trodde att det skulle gå bättre den här gången, för nu hade jag ju gjort det en gång tidigare, men inte då...
Det blev ännu stressigare idag, det var till och med nära att jag glömde vissa saker! Det innebär stort ansvar att ha hand om stängningen, misstag kan få stora konsekvenser.

Det kändes inge bra på vägen hem. Ville prata med någon. Hade inte någon att ringa. Började gråta på bussen. Messade MatteBoll som var världens sötaste och svarade att honom kan jag ringa när jag vill. Puss på dig! ^^

Du läser antagligen inte det här... men tack för att du finns

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar