torsdag, juli 24, 2008

Mödan värt

Lön imorrn, yay! Bra betalt, det är jag bannemig värd efter allt mitt slit den senaste tiden!

Jag blir mer och mer sugen på nästa tatuering, funderar på att lägga undan till den nu från den här lönen. Ja vet ju vilket motiv jag vill ha, och vart den ska sitta så... frågan är bara om jag behöver pengarna till någonting annat framöver, någonting högre prio =/

Aja, vi får se vad som händer och fötter

Just nu är det Luleåresan som tar upp det mesta av min tankeverksamhet, har börjar tänka på vad jag ska ha med mig, vad jag kommer behöva pengar till osv.

*Längta*

*Psst! Rösta på min underbara tatto? =)
---> http://gallery.machinaesupremacy.com/displayimage.php?album=toprated&cat=0&pos=5

1 kommentar:

  1. din var ju iaf klart snyggare än dom andra som fanns där iaf.. :)

    SvaraRadera