onsdag, december 11, 2013

Godkänd!

Körde halkbana idag, och jag blev godkänd! (Såklart??)
Hela området var som en enda stor halkbana och ingen gruppen lyckades komma upp i högre fart än 45km/h under övningarna, så dessa anpassades och modifierades en aning av testledaren.
Jag körde allra först och det var givetvis lite pirrigt eftersom jag inte visste vad jag skulle förvänta mig och för att jag vill prestera bra, men det gick faktiskt fint. Jag fick till och med beröm av min passagerare/co-driver (en annan elev) Madde.
Ledaren/instruktören var duktig, lugn och tydlig så det fanns inte så mycket att stressa upp sig över eller vara orolig för.

Så nu är det "bara" teoritest och uppkörning kvar!
Heja mig, snart kanske jag äntligen kan få det här överstökat efter alla dessa ÅR av övningskörande :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar