söndag, november 17, 2013

Vad ska jag göra med dig?

Jag vet inte vad du vill med det här.
Jag har aldrig vägrat dig att göra detta och det vet du, så varför kan vi inte bara komma överens om HUR det ska gå till? För allas bästa.

Jag var riktigt ledsen de första dagarna. Så där som man blir när man har gjort slut. Allting bara sköljer över en rätt som det är, och gråten kommer med jämna mellanrum.
För mig kom den när jag upplevde någonting som vi brukade uppleva tillsammans, när jag kom att tänka på någonting vi har gjort tillsammans som jag aldrig hade gjort förut, eller när jag snubblar över foton eller textrader som påminner mig om de allra finaste stunderna vi hade tillsammans. I de ögonblicken så tvekar jag en aning. Då känner jag tvivel över att jag tog rätt beslut.

Men nu har gråten hållit sig borta. Nu har den ersatts av en klump av oro i magen, och stress över att jag inte vet vad som ska hända, vad jag ska förvänta mig.

Vad vill du egentligen?
Jag förstår dig inte...
Vad ska jag göra med dig?

Diesel och Charlie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar