onsdag, juni 17, 2009

YAY!

Jag klarade tentan!
Fick 29,5/40p = G
Det är jag nöjd med, med tanke på hur lite jag faktiskt pluggade inför den. Jag var helt arg på mig själv för att jag inte tog itu med tentapluggandet bättre, vilket ledde till att jag blev stressad och frustrerad.

Men det löste sig ju, fan vad bra jag är ^^


Idag har det varit en lång dag på flera sätt. För lite sömn inatt + lätt huvudvärk hela dagen + 11 timmars arbetsdag, som dessutom är den sjunde arbetsdagen i rad för mig, + midsommarrush i butiken. Inte nådigt varken för huvud, kropp eller sinne :P

Tur för mig är dock att jag har sådana underbara arbetskollegor! De gör verkligen allt det roliga i mitt jobb. Stämningen, glädjen, kamratskapen, skojandet, jag tycker om norrlänningar! :)

1 kommentar:

  1. JAAAAAAAA!!! Bra jobbat, fan vad du är bäst gumman!!

    SvaraRadera