tisdag, juni 23, 2009

Shopping på Shopping

Idag var Hallis syster Malin, hennes kille Robert och deras son Emil och hämtade upp oss för lunch på stan. Halli gjorde smygreklam och det slutade självklart med att vi slog oss ner på ThaiThai :P

Lunchbuffé, on me, eftersom Halli hade glömt "börsen" i bilen. Men gott var det minsann! :D

Och sedan gick vi en sväng längs gatan, och jag hittade till min förtjusning TVÅ plagg på Indiska som jag genast föll för och därefter köpte. Vi gick till Blå Gåsen för milkshake/smoothie/glass. Medan folket beställde (jag skulle själv inte ha något), så smet jag in på Kappahl och bytte om till min nyinköpta klänning = invigd!

It's hot ;P

En anna het händelse är att jag låg och solade på balkongen idag! Anledning:
1. Jag hoppas på att mina eksem ska förbättras, de har en tendens att göra det av just solljus
2. Jag har varit ledig idag, och jag försökte få det att verkligen kännas så också.
3. Jag ville njuta av det vackra vädret, och faktiskt även av att få en stund för mig själv, .

Och varmare blir det! Nu i eftermiddag såg jag väderprognosen för veckan - 29 GRADER PÅ FREDAG, whoaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar