fredag, juni 12, 2009

Nu börjar det...

Från och med imorgon är jag något av "in charge" över min avdelning på jobbet, vilket skapar blandade känslor hos mig. Dock enbart positiva sådana :P

Spännande - Sånt ansvar är helt nytt för mig, det ska bli kul att se hur det är.

Vuxet - Sånt ansvar blir man inte tilldelad som nybörjare i arbetslivet. Fast det är ändå precis det jag ser mig som. Bitvis i alla fall. Jag tycker att jag sköter mitt jobb bra, är ambitiös och anstänger mig, men jag tog trots allt studenten för bara ett år sedan. Ett år, det är ju ingenting!

Peppande - Sånt ansvar gör att jag måste visa att jag klarar av det här. Jag ska göra mitt bästa och försöka göra förbättringar där jag kommer på sätt att förändra saker och ting, även om jag tycker att det fungerar bra just nu.
En annan bit jag gillar med det här är att jag kommer att bestämma åtminstone lite över de andra som kommer jobba med mig på avdelningen. Jag tycker om att bestämma, och jag är nog ganska bra på det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar