söndag, juni 29, 2008

Ledighet på g!




Ledig imorgon, och på onsdag, och på torsdag, SKÖNT!

Det är jag helt klart värd efter den senaste tidens slit på jobbet
Och det går mot varmare väder igen nu också! Härligt, då kanske man lyckas ta sig ett dopp eller två innan sommaren är slut! Vore ju trist om det inte blev så, nu när jag införskaffat en bikini och allt, har inte haft någon de senaste åren.

Bara det är fint väder på onsdag så är jag nöjd, men det har jag ju beställt så det borde fixa sig... ;P

Och jag är så glad att världens bästa Dennis hade en bra födelsedag igår, även om jag inte var närvarande! =)
Grattis i efterskott, inte varje dag ens bästis fyller systemet haha(a) Puss på dig!
Och alla er andra också förstås

En sak till bara - rätt att Spanien vann

3 kommentarer:

  1. äh... strunt.. vad ska man med bikini till? nakenbad ftw! :D

    SvaraRadera
  2. Jo det skulle du minsann gilla va? ;)

    SvaraRadera