lördag, juni 28, 2008

Jobb o jobb



Ännu en arbetsdag har förflutit, känns inte helt kul att gå kliva upp 04.50 på en LÖRDAG...

Menmen, ibland måste en man gotta do what a man gotta do, för att citera Reine.

Nu när grann"tanten" har kommit hem ska jag fråga henne om de inte har någon ledig plats på hennes jobb istället - samma företag men ungefär 40 minuters kortare resa. Känns oerhört lockande.

Känner mig fortfarande lite glatt överaskad av att Tomas ringde mig igår =)
Helt plötsligt blev tågresan hem från jobbet roligare


Tips#1: ICA Maxis vitlöksbaguette, av mig får den 4/5 toasters...
#2: Ring mig --> gör mig lite gladare



EDIT:
Fick ett samtal av Tomas även ikväll haha!
"Jag är i nån liten by, sjuuuukt bra";P
Tomas Nilsén - han som tar dagen som den kommer

1 kommentar:

  1. usch.. jag som tyckte att kl 8 var för tidigt.. känns ju inte helt fel att jobba lite närmare.. :P
    jag är bara tråkig att prata med i telefon, så om du vill prata får du allt ringa mig istället.. :)
    på egen risk dock.. har massor av tråkigheter att dela med mig av.. :P

    SvaraRadera