fredag, juni 27, 2008

Fit for fight!


Jag vill (läs "ska") ut på krogen igen, hade så djävulskt skoj på midsommar!
Var på Harry B James både torsdag(banditfest) och fredag(midsommar) förra veckan ^^

Torsdag:
+ Mycket folk
+ Banditfest = skönt folk
+ Banditfest = grym musik
+ Blev bjuden på Jäger, därav bandanan
- Ingen i mitt sällskap ville dansa med mig
+ Jag hittade nån annan att dansa med (a)
- Mitt sällskap drog hem vid elva (!)
+ Jag fick sällskap till centralen och åkte hem ett mobilnummer rikare haha!
Fredag:
- Mindre folk
+ Malin och jag dansade arslet av oss!
Jag har redan bestämt nästa datum för utgång. Bläddrade igenom kalendern och insåg att det inte fanns många luckor att ha kul på, mitt i allt jobbande. Det blir väl så när man har två jobb - jobbar man inte här så jobbar man där...

Hursomhelst, ska bli sweet när nästa lön kommer, då kommer det helt plötsligt kännas värt det!
Sanning: Bra betalt kan göra nästan vilket jobb som helst värt att gå till...

2 kommentarer:

  1. haha.. för min del är det väl inte så mycket att jag inte ville dansa med dig, utan mer att jag inte kan dansa alls.. ^^
    hänger gärna med ut igen någon gång och då ska jag dra med hela gänget.. så då kanske jag blir lite roligare.. ;)

    SvaraRadera
  2. dom har för hög volym på musiken där på harry b james. :( min tinnitus säger nejtack.

    SvaraRadera