fredag, augusti 23, 2013

Tut, tut!

Jag har övningskört mycket de senaste två dagarna. Idag har platsen bakom ratten varit min nästan helt och hållet, och det har gått bra! :)
Jag har förlängt sträckan jag tittar framåt när jag kör, och jag planerar längre i förväg. Jag har bara fått motorstopp en gång på dessa två dagar, och det var när jag skulle upp för en envis trottoarkant... (vilken jag för övrigt tröttnade totalt på och till slut vägrade fortsätta försöka köra upp för, efter typ en miljon misslyckade försök)
Det känns smidigt att ha sin sambo som handledare. Han har lärt sig att bita sig i tungan och bibehålla lugnet även om jag har knasigheter för mig ibland (för annars stressar jag upp mig, vilket självklart INTE är särskilt bra), och framför allt så slipper vi boka tid för att körträna utan kan när som helst bara byta plats i bilen.

Jag vill verkligen fixa det här jäkla körkortet snart! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar