måndag, april 11, 2011

Försöka duger. Eller?


Jag försöker och försöker.
Försöker inspirera.
Försöker planera.
Försöker sammanföra.
Försöker utveckla.
Försöker underhålla.
Försöker genomföra.
Försöker uppmuntra.

Lyckas inte inspirera tillräckligt många till att medverka på flockpromenaderna.
Lyckas inte planera tillräckligt bra, eller tillräckligt roliga/intressanta saker.
Lyckas inte sammanföra hundägare och därmed skapa ett starkt nätverk av folk med samma intresse.
Lyckas inte utveckla verksamheten i den grad jag har velat.
Lyckas inte underhålla kommunikationen/relationen med medlemmarna så att de förstår att jag anstränger mig.
Lyckas inte genomföra aktiviteten på det sätt jag föreställt mig.
Lyckas inte uppmuntra medlemmarna till att själva komma med förslag på förbättringar/förändringar.

Feedback/input please?

Annars återgår Porsöns hundägarliv till att vara som det var innan vi startade.
Färre hundägare kände varandra och hittade på aktiviteter tillsammans med varandra och hundarna.
Färre hundar fick tillräcklig social stimulans för att veta hur de ska uppföra sig bland andra hundar.

Jag tror att våra hundar mår bra av gemensamma promenader. Jag mår bra av gemensamma promenader.

Vem vill följa med på flockpromenad?

3 kommentarer:

  1. Oooh älskade syster, du är så jävla bäst! Jag hoppas att DU har hittat vänner genom ditt engagemang för flockpromenaderna, jag hoppas att DIN hund fått motion, lek och skoj med andra hundar. Sen SKITER jag i de andra, gör det du med, det är inte värt att bli ledsen för. De fattar ju inte vilken chans de har att lära känna dig och Tindra och hur jävla bra ni är. Vad sur jag blir!

    Love you!
    Veronica

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina ord, tack syster :)

    Kan du/ni inte komma hit upp i sommar eller till hösten?
    Vill att ni alla där nere ska få träffa min pälsiga bästa vän! (inte Andreas alltså)

    Elin och gänget planerar ju att komma kring midsommar :)

    SvaraRadera
  3. Veronica - Piteå16 april, 2011 23:33

    Du, tyvärr känns ju deras engagemang så typiskt Norrland. Det ser alltid likadant ut :/

    SvaraRadera