lördag, februari 05, 2011

Det blev inte som jag hade tänkt mig...

Jag skulle ju ha filmmys, kolla på Festival (filmen, inte den melodiska) och äta någonting onyttigt i sällskap av en god vän.

Tindra är visserligen här (henne "slipper" man inte i första taget), men Halli är på kalas, och någon annan god vän har jag inte lyckats ragga upp för filmtittande...

Det lutar istället åt en långpromenad med Tindra, med pannlampa och täckbyxor som skydd mot mörker och kyla.

Man bor ju numera i Norrland!

2 kommentarer:

  1. ..Det där lät ju inte speciellt muntert stackarn :/ Hoppas kvällen blev bra ändå!

    Uppdatering ang. Machinae.. Jag och Vanti tittar på hur det ser ut då, det ser ut som att alternativet idag är, om vi kommer, att vi drar en nykter tillställning.
    ..Ifall vi kommer, finns det plats för för"fest"? ;)

    SvaraRadera
  2. Veronica - Piteå31 mars, 2011 01:22

    Just ja!
    Jag håller på att lägga ner bloggen, så att du vet =) ..lagt lösen på den för att jag inte vågar radera den ifall jag ångrar mig!

    Mobilen gäller i framtiden =)
    Hoppas du har det bra annars! Kram

    SvaraRadera