onsdag, maj 12, 2010

Countrygirl

Jag sitter och lyssnar på countrymusik från 70-talet på Spotify. Och så har jag ont i fötterna. Mesig? Försök själv att dansa schottis i en timme. I klackskor.

Jag kom just hem från salsaträningen. Även denna var lyckad! Vi fick tips och råd av en folkdanslärare som hjälpte oss att förbättra schottiskoreografin.

Jag har jobbat 11 ½ timme idag. Fast det känns inte så. Kanske beror på att vi hade väldigt lite att göra emellanåt. Visserligen verkar tiden gå väldigt långsamt när man har lite att göra, men det är jobbigare att vara utmattad i kroppen av 11 ½ timmars hårt arbete. Imorgon är jag ledig, wiihoo!

Imorgon ska jag kanske göra många saker.
  • Gå promenad med Anna och hennes vovve (men det ska eventuellt regna, så vi får se om det blir av)
  • Åka in till stan med Lovisa och titta på kläder till uppträdandet (men hon ska eventuellt jobba, så vi får se om det blir av)
  • Titta på en begagnad sacco-säck som jag såg en annons om och ringde på idag (men de som äger den skulle eventuellt vara borta imorgon, så vi får se om det blir av)
Imorgon är jag ledig. Då kanske jag inte ska göra någonting =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar