torsdag, november 12, 2009

Salsa night!

Ikväll ska Andreas följa med mig på sala-fridansen! Jag vill att han ska få se hur duktig jag är ^^ Det är liksom inte samma sak att stå hemma och visa lite steg, jämfört med att dansa med någon riktigt duktig. Hur bra man själv är beror ju till stor del på hur duktig ens partner är, särskilt om man är tjej. När jag dansar med någon anstränger jag mig för att INTE tänka, hur konstigt det än låter. Om jag tänker blir det svårare att följa. Om jag blundar och bara känner efter går det alltid bättre. Då kan jag dansa turer jag aldrig gjort förut, om min partner är tillräckligt tydlig med sina tecken förstås =)

1 kommentar:

  1. Oooh, coolt med dans. Den enda dans jag utövar brukar kallas Headbang, eller Moshpit.. typ ;)

    Jag har iof kunnat lite jazzdans och bugg som liten. Som yngrevuxen var det mest karate, det ser nästan ut som dans i alla fall :D

    SvaraRadera