torsdag, oktober 29, 2009

Ibland lönar det sig

Jag impulsköpte en JACKA idag!
Såg den genom skyltfönstret för kanske 1½ månad sedan och tyckte den såg snygg ut, men då hade jag bråttom och gick bara förbi. Några veckor senare skulle jag visa den för Halli men då hängde den inte kvar och jag ångrade djupt att jag inte gick in och provade den första gången.

Idag var jag i stan med Halli och Jens. Jag såg den återigen i skyltfönstret och nu skulle jag INTE låta den försvinna för mig!

När jag såg att den kostade 699kr tog det emot lite, då jag är av den sparsamma typen. Men när jag verkligen fastnat för nåt så kan det få kosta, och jag tänkte att om jag inte skulle köpa den nu så skulle jag ångra mig efteråt. Så jag slog till. Till min glada förvåning blev 699kr bara 560kr - det var tydligen klubbdag just idag och 20% på allt!

Ibland har man tur!
Och ibland lönar det sig att ha en hel kortlek med klubbkort i plånboken..

2 kommentarer:

  1. Jag har alldeles för många klubbkort men ibland är de bra att ha! / Veronica

    SvaraRadera