tisdag, december 20, 2011

Födelsedag

Andreas har förbjudit mig att gå in på min Facebook innan jobbet. Han tycker att jag ska kolla efter jobbet istället och se hur många grattishälsningar jag har i min logg :P

Så jag skriver här istället - att jag har minsann snö på min födelsedag trots allt! Glad Erica ^^

Och det töar inte utan är faktiskt minusgrader ute.
Det blir nog en bra vecka detta!

Jag jobbar bara 5 timmar idag.
Ikväll ska jag och Gosha uppträda på universitetet. Vi bjuder på en blandning av tre danser: salsa, mambo och son.
Imorgon ska vi till djursjukhuset med Tindra för att lämna blodprov.
Förhoppningsvis blir hon godkänd som blodgivare :)
Imorgon kväll ska jag och Andreas äta middag på restaurang.

På torsdag jobbar jag 12-22, och på fredag 8-18. Jag kommer att vara helt slut när jag kommer hem!

På julafton jobbar jag bara till 12, vilket uppskattas eftersom jag då hinner ta bussen till Kalix för att se Kalle Anka kl 3 ^^

God jul! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar