onsdag, november 02, 2011

My evil plan is working...

Min onda plan fungerar...
Det händer allt oftare att Andreas säger saker som "på promenaden tidigare idag så gjorde jag lite lydnadsövningar med Tindra" eller "jag gjorde den där sittövningen med Tindra idag när vi fick hundmöte, och hon hade uppmärksamheten på mig hela tiden".

Igår kväll sade han: "Om du går kvällis nu, så ser vi ett till Hundcoachen sedan, innan du ska sova...?"
Jag: "Nää, jag är trött och ska upp tidigt. Jag vill sova direkt när jag kommer in."
Andreas: "Om vi ser ett till Hundcoachen så sover jag med dig sedan."
Jag: "Deal!"

I vanliga fall så stannar han uppe ytterligare några timmar efter att jag gått och lagt mig, spelnörd som han är. Så dessa tillfällen då vi lägger oss samtidigt är värdefulla :P

Gillar faktumet att HAN ville få MIG att se hundprogram genom hård förhandling.
Snart har vi nog 4 tassar till här hemma mohahaha! ^^

Sigge och Tindra leker med boll ute på gården under syster Elins familjs besök :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar