lördag, januari 02, 2010

Vaken!

Har sovit tolv timmar inatt, hör och häpna! :O Jag behövde det antagligen, mina sovtimmar brukar ligga runt 6-7 /natt.
Det är hemskt nu när jag tänket på det. När jag var liten kunde jag LÄTT sova till 12 eller 1 lediga dagar, nu vaknar jag oftast runt 9 trots att jag gick och lade mig sent kvällen innan. Även dä har vi ett vuxen-tecken, dammit! =/

Så det var skönt att för en gångs skull sova som jag gjorde förr: Tungt och länge!

Mina sovplatser har också varierat, för mig dög fler platser än sängen bra. Under vinbärsbuskarna på gården, i tvättmaskinen, på en stor mossig sten under en dammig rallytävling, sittandes på golvet på Bangkok flygplats.

Ska eventuellt ut i snön och göra en grotta senare idag. Halli är förkyld med en aning feber, så han ska stå bredvid och "coacha" mig :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar