torsdag, augusti 27, 2009

Systeryster!

På måndag kommer Vonka! Hon stannar i hela fyra dagar :D
Imorgon får jag veta om hon bor på hotell eller hos mig und Halli. Hon får gärna bo här någon eller ett par dagar, jag är så glad över att hon kommer! ^^

Har fått bekräftat att jag fortsätter jobba på Kvantum framöver, mitt nuvarande anställningsavtal gär bara giltigt i någon vecka till.

Och snart börjar skolan, hur nu det kommer att bli.
Hundens beteendebiologi I, introduktion
Hur funkar internetbaserade universitetskurser??
Ska bli kul att lära mig mer om någonting jag är intresserad av =)

Jag trivs bra i nya lägenheten, den är inte för liten, inte för stor, inte ful, inte tråkig.
Vi har gjort jättefint, har det mesta vi behöver. En ny stor säng (160cm), soffa, soffbord och fyra stolar till matbordet :P
Berättade om min nya indredningsidé för Halli idag. Han var positiv till så den kommer förhoppningsvis förverkligas! Alla ni som inte varit här än - kom och hälsa på, jag bjuder på kakor!

(och där åkte en ljusstake i golvet..)

3 kommentarer:

  1. VÄNTA, vänta, vänta.. nu ett slag!

    Du säger att du har en syster som jag antar heter Veronica(äldre syrra?), right? och du heter Erica..

    Det här är isf. helt sjukt roligt!
    Jag heter ju Veronica (är storesyrra), och min lillesyrra som nyss flyttade till Luleå heter, TADAAA, Erika!

    SvaraRadera
  2. Du får hälsa henne så mycket när hon kommer!!
    //Tomas

    SvaraRadera
  3. Veronica: HELT rätt! Ser du - du och jag var ämnade att korsa varandras väg här i livet haha :P
    Tomas: Japp det ska jag göra =)

    SvaraRadera